Ugrás a tartalomra

Országos kampányt indítottak Amerikában az életpártiak

A kampány lényege, hogy az emberek lássák, hogy bárminek hívják is a magzatot, az igazából egy ember.

Photo by Gigin Krishnan / Unsplash

A Focus on the Family keresztény szervezet egy új, életpárti reklámot készül bemutatni, amely arra készteti az embereket, hogy elgondolkodjanak azon, hogy milyen nyelvezetet használnak a meg nem született gyermekek leírására. Az "It's Still a Baby" című 60 másodperces szpotban egyének és családok mutatják be a meg nem született gyermekeket különböző szívmelengető pillanatokban.

Ahelyett azonban, hogy a baba kifejezést használnák, minden egyes jelenetben kínosan - és szándékosan - a magzat kifejezést használják a várandós anyák és apák.

"Magzatunk lesz!" - hirdeti egy érzelmes nő a szpotban, miután elvégezte a terhességi tesztet, és elmondta az apának.


Egy másik anyuka, miközben születendő babáját bámulja egy ultrahang képernyőjén, azt mondja: "Szia, magzat". Egy másik várandós nő pedig egy olyan pólót visel, amelyen az áll: "Magzat a fedélzeten". A reklám az érzelmes jelenetek fényében elismeri a bizarr terminológiát, a narrátor a végén ki is jelenti:

Nevezd, aminek akarod, de az igazság nem változik."

Legfrissebb