2 milliós eladást ért el a nyitóhétvégén a Kendrick fivérek és Kirk Cameron életpárti filmje
A "Lifemark" új életpárti film, amelyet Kirk Cameron és a Kendrick Brothers készített, több mint 2 millió dollár eladást ért el a nyitóhétvégén.
"Izgatottak vagyunk a LIFEMARK-nál az elmúlt hétvégén látott számok miatt"
- mondta Ray Nutt, a Fathom Events vezérigazgatója.
"Nemcsak a Fathom, a The Kendrick Brothers és a Kirk Cameron Entertainment számára jelentenek nagy sikert, hanem azt is megmutatják, hogy a hitalapú tartalom milyen értéket képvisel a mozitulajdonosok és a mozilátogatók számára egyaránt"
-emelte ki.
Az film inspiráló igaz történetében egy fiatal férfi élete fenekestül felfordul, amikor váratlanul megkeresi őt a szülőanyja, akit addig nem ismert.
Stephen Kendrick ügyvezető producer úgy véli, hogy a történet mélyebben elgondolkodtatja majd a keresztényeket, miközben szembesülnek az abortusszal és megélik az evangéliumot.
(CBN)